Preto spoločnosť teší, že môže oznámiť podpis nájomných zmlúv na 12 450 metrov štvorcových v tomto slovenskom parku. Transakcie pozostávajú z prenájmov nových i rozšírených priestorov pre pestrú vzorku našich zákazníkov – od predajcu elektroniky až po logistické firmy, ktorí môžu využívať všetky výhody plynúce z toho, že sú súčasťou rodiny Prologis.
Prosperujúcej komunite bratislavského parku poskytujeme nepretržitú podporu a špecializované služby nášho nového Customer Experience Team (tímu pre zdokonaľovanie zákazníckej skúsenosti – CET), ktorý sídli priamo v parku. Miestny CET je pre zákazníkov reaktívnym partnerom, ktorý popri každodennej prevádzkovej podpore dokáže plniť aj ich najnáročnejšie požiadavky.
Aby bola prevádzka v Prologis Park Bratislava ešte jednoduchšia, spustil firma službu Prologis Essentials Marketplace. Táto paneurópska platforma umožňuje zákazníkom jednoducho kliknúť a objednať si rôzne vopred nakonfigurované či na mieru šité riešenia, ako sú napríklad LED osvetlenia, regálové systémy alebo vysokozdvižné vozíky. Ich inštalácia je jednoduchá a zákazníkom v Prologis Park Bratislava uľahčí každodenné operácie, pomôže im zvýšiť efektivitu i udržateľnosť prevádzky a zlepšuje komfort ich zamestnancov.
„Vieme, že kľúčovým faktorom pre rast podnikania je mať v dnešnej dobe spoľahlivého partnera s jasnou víziou. Sme radi, že zákazníci oceňujú našu prácu a podpisom nových zmlúv vkladajú do Prologis dôveru. Sme pripravení aj naďalej robiť všetko pre to, aby sme napĺňali ich očakávania,“ povedal Martin Baláž, viceprezident a country manager Prologis pre Českú republiku a Slovensko.
Zdroj:// Systémy logistiky