Správna dáta a výber kľúčových ukazovateľov výkonu (KPI) majú vplyv na meranie vplyvu marketingové kampane na obchod s nehnuteľnosťami. Prístup zameraný na dáta vám môže pomôcť nájsť správne stratégie a metódy, ako prilákať nových klientov a udržať si ich v priebehu času.

Zhromažďovanie čo najväčšieho množstva dát nestačí, musíte nájsť, analyzovať a konať podľa najdôležitejších metrík. Tu je 7 KPI v oblasti nehnuteľností digitálneho marketingu, ktoré by ste mali merať, aby ste maximalizovali úspešnosť svojich marketingových kampaní v priebehu času.


1) Prevádzka webových stránok
Pre akékoľvek realitné podnikanie je návštevnosť stránok zásadným krokom a vysoký počet návštevníkov je prvým ukazovateľom úspechu vašej stratégie. Samotný prevádzku na webe, ak negeneruje potenciálnych zákazníkov, nezlepší rast vašej firmy. Vaše úsilie by sa nakoniec malo zamerať na udržanie návštevníkov, povzbudenie k tomu, aby sa dostali do ďalšej fázy webu, ich podnecovanie k prechádzanie vašich ponúk a kontaktovanie vás.


2) SEO výkon
SEO prístup je nevyhnutný pre každú úspešnú digitálnu kampaň. Meranie prevádzky vyhľadávanie vám umožňuje určiť, ako často sa vaša domovská stránka a ponuky objavujú vo výsledkoch vyhľadávača, keď je hľadajú potenciálni kupci a predajcovia domov. Pre váš SEO úspech je zásadný zistiť, ktoré kľúčové slová majú najlepší výkon alebo je pravdepodobné, že budú lepšie a zaslúži si ďalšiu optimalizáciu. Na sledovanie konverzií možno tiež použiť konkrétne kľúčové slová.


3) Zdroje prevádzky
Je tiež veľmi dôležité pochopiť, koľko návštevníkov prichádza na váš web z rôznych kanálov a z ktorých zariadení a prehliadačov k nim pristupuje najviac. Označovanie adries URL pomocou kódov UTM vám umožní sledovať, ako fungujú vaše individuálne taktiky a či existuje príležitosť zvýšiť váš prevádzku. Rozdelenie prevádzky podľa kanála vám môže poskytnúť prehľad o tom, ktoré kanály sú dôležité pre vaše podnikanie, a umožní vám prispôsobiť online prítomnosť vášmu cieľovému publiku.


4) Konverzia potenciálnych zákazníkov
Lead generation sa stala najdôležitejšou súčasťou digitálneho marketingu, najmä v oblasti realitného marketingu. Získanie kontaktných údajov návštevníkov vášho webu vám dáva príležitosť posielať im pravidelné relevantné a dôveryhodné informácie a zostať v obraze realitného makléra.

5) Ukončenie stránky
Analýza vašich výstupných stránok, tj. Posledná stránka, ktorú si návštevník prezeral pred opustením webe, vám pomôže pochopiť, z akej stránky návštevníci web najčastejšie opúšťajú a či pri navigácii na webe sledovali cestu, ktorú ste si priali sledovať. Pokiaľ má stránka s potvrdením registrácie najvyššiu mieru opustenia, vaša stratégia si vedie dobre.


6) Miera konverzie vstupnej stránky
Tento indikátor vám pomôže sledovať, ktoré z vašich jednotlivých vstupných stránok sú najzaujímavejšie a najúspešnejšie pri získavaní potenciálnych zákazníkov. Pomocou priemerného konverzného pomeru v tomto odvetví môžete porovnávať svoje vlastné vstupné stránky a potom implementovať taktiku výkonnejších u menej úspešných.


7) Cena za záujemcu
Sledovanie tohto KPI vám zabráni v nadmernom míňanie za potenciálnych zákazníkov. Vydelením nákladov na marketingovú kampaň počtom potenciálnych zákazníkov, ktoré kampaň vygenerovala, získate prehľad o skutočnej hodnote vášho potenciálneho zákazníka a nákladovej efektívnosti vašej marketingovej stratégie. Rozdelenie ceny za záujemcu podľa akvizičného kanála a zdroje vám pomôže lepšie porozumieť tomu, ktoré úsilie prinesie najlepšiu návratnosť vašich marketingových investícií.

Aj keď existuje oveľa viac sledovateľných metrík, ktoré vám poskytnú informácie o tom, ako dobre fungujú vaše marketingové kampane a kde je priestor pre zlepšenie, týchto 7 KPI by vám malo pomôcť začať budovať nákladovo efektívne digitálne marketingovú stratégiu. Pomáhajú pri zvyšovaní úspechu vášho marketingového úsilia v súlade s vaším hlavným cieľom - prilákať a udržať si kupca a predajca domov ako klientov a rozvíjať vaše podnikanie. Udržujte náskok pred svojimi konkurentmi starostlivým sledovaním týchto KPI.