„S ohľadom na pokračujúcu expanziu sme sa rozhodli pre rozšírenie logistického strediska v Seredi. V našom koncepte všetok tovar, s výnimkou čerstvého pečiva, prijmeme od dodávateľov vo veľkosklade, odkiaľ putuje do konkrétnej predajne. Vďaka tomuto systému dokážeme efektívnejšie nastaviť logistiku,“ vysvetlil Matúš Gála, generálny riaditeľ slovenského Lidla.
Generálnym dodávateľom je Topa Stav, s.r.o. „Pokračujeme v dodržiavaní štandardov, ktoré sme splnili pri výstavbe tohto logistického centra pred štyrmi rokmi. Na stavbe sú denne desiatky pracovníkov generálneho dodávateľa, ktorý spolupracuje s približne 25 subdodávateľmi,“ doplnil Karol Krasowski, konateľ Lidl SR zodpovedný za centrálne služby, expanziu a výstavbu.
Lidl vstúpil na slovenský trh v septembri 2004 ako posledná z veľkých obchodných sietí. Logistické centrá okrem Serede má aj v Nemšovej a v Prešove, centrála podniku je v Bratislave. Od svojho vstupu na trh investoval diskont v priemere 50 mil. eur ročne. Na Slovensku zaplatí ročne desiatky miliónov eur na daniach a je päťnásobným držiteľom ocenenia Daňovník roku, ktoré udeľuje Finančná správa SR. Lidl na Slovensku zamestnáva vyše 5-tisíc osôb.
Zdroj:// Logistikadnes