1. Dobre navrhnuté a informatívne webové stránky
Všetci potenciálni zákazníci by mali byť schopní ľahko prechádzať aktualizovanými nehnuteľnosťami, ktoré sú zverejnené vo vybranej oblasti na vašom webe, a mala by im byť ponúknutá možnosť ponechania svojho kontaktu pre získanie viac užitočných informácií.
Medzi ďalšie dôležité prvky, ktoré je potrebné uviesť na efektívnom webe generujúcim potenciálnych zákazníkov, patrí stránka pracovníkov, referencie, stránka blogu a správ, ikony sociálnych médií.
2. Tvorba hodnotného obsahu
Ak chcete, aby váš web navštevovalo viac ľudí a generoval viac potenciálnych zákazníkov, vytvorte viac obsahu. Písanie užitočných príspevkov na blogu, ponúkanie a zdieľanie užitočných zdrojov a informácií vás môžu v očiach potenciálnych zákazníkov umiestniť ako zdroj informácií a realitných služieb.
3. Optimalizácia webu
Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je jednou z najsilnejších marketingových stratégií, ktoré zvyšujú návštevnosť na vašom webe. Môže zvýšiť kvalitu, ako aj kvantitu návštevnosti vášho webu, a generovať motivované potenciálnych zákazníkov. Kvalitný obsah optimalizovaný podľa konkrétnych kľúčových slov je pre dobré SEO zásadný.
4. Online reklama
Generovanie pasívny organické návštevnosti vášho webu pomocou SEO je skôr o dlhodobej stratégii, ale ak potrebujete rýchlejšie zverejnenie, aby vás kupujúci a predajcovia domov videli na samom vrchole stránok s výsledkami vyhľadávačov, mali by ste zvážiť platené zvýraznenie vo vyhľadávači. Google Ads by pravdepodobne bola prvá možnosť, pretože Google je zďaleka najobľúbenejší medzi dostupnými vyhľadávači.
Okrem vyhľadávačov by ste sa mali pozrieť aj na reklamu na sociálnych médiách.
5. Využitie sociálnych médií
Kým na Instagramu a Twitteri môžete prilákať veľa návštěvnoti, na LinkedIn cielite na profesionálnejší publikum.
Facebook je najväčšou platformou sociálnych sietí, ktorú môžete použiť na zvýšenie povedomia o svojej značke. Umožňuje vám vytvoriť miestne skupinu pre vašu spoločnosť, zostať v spojení so svojimi klientmi a osloviť nové. S reklamami na Facebooku môžete lepšie zacieliť na existujúce potenciálnych zákazníkov.
6. Blogovanie
Zverejnením mimoriadne dobrého obsahu o relevantných témach a trendoch v oblasti nehnuteľností a jeho kombináciou s efektívne propagáciou na sociálnych médiách môžete pomocou svojho blogu presadiť sa ako odborník v odbore. A kupci a predajcovia domov radi spolupracujú so znalými obchodníkmi.
7. Tvorba video obsahu
Videoobsah je efektívny pre každé odvetvie, ale je obzvlášť dôležité v obchode s nehnuteľnosťami, kde kupujúci domov musí pred zakúpením vidieť nehnuteľnosti.
Videá sú tiež skvelým spôsobom, ako prispôsobiť svoj obsah, možno ich ľahko zdieľať a rozšíriť tak povedomie o značke.
8. Využite pozitívne príbehy klientov
Nechať svojich klientov hovoriť o vašej práci je skvelý spôsob, ako si vybudovať a zlepšiť svoju reputáciu. Nájdite klientov, ktorí sú ochotní podeliť sa o svoje pozitívne skúsenosti, a zverejnite ich referencie na svojom webe.
Ďalej požiadajte klientov o odporúčaní a povzbuďte ich, aby šírili slovo tým, že je zahrniete do svojich programov odporúčaní.
9. Používanie stránok pre generovanie potenciálnych zákazníkov CRE
Webové stránky generujúce potenciálnych zákazníkov v oblasti nehnuteľností môžu byť neoceniteľným nástrojom pre realitné kancelárie, ktoré chcú prilákať a previesť kvalifikovaných potenciálnych zákazníkov. Existuje rad dostupných online platforiem, ktoré treba pred skúmaním investícií na základe návratnosti investícií, kvality potenciálnych zákazníkov a zákazníckych služieb, začnite tu www.officerentinfo.com
Štatistiky pre generovanie viac potenciálnych zákazníkov CRE
Ak vám chýba platforma typu "všetko v jednom", pozrite sa na www.onlinerealassets.com na nástroje používané poprednými developermi nehnuteľností a prenajímateľovi k podpore ich marketingu.
Pre ďalšie aktualizácie, ako je táto, a budúce pokrytie nástrojov v odvetví CRE a ďalších informácií o sprostredkovaní, sa prihláste k odberu nášho blogu.